28 april 2009

Houten kralen

Vorige week kwam ik op het lumineuze idee om zelf blank houten kralen te gaan beschilderen. Maar het is nog niet zo gemakkelijk om deze kralen te vinden in de winkel. In de winkel 'Handmade Heaven' in Amsterdam heb ik ze gevonden. Frappant was wel dat deze duurder waren dan de beschilderde kralen. Ik heb nu lichtgele kralen gekocht die ik ga overschilderen en van een vernisje ga voorzien. Wie weet nog een adresje waar ik blank houten kralen kan kopen? Ik heb nog één probleem. Door werk en studie heb ik tot begin mei geen tijd om iets aan mijn 'craft-koorts' te doen. Maar het stemt mij enigszins tevreden dat ik de materialen in huis heb, er af en toe naar kan kijken en alvast kan dromen over mijn zelfgemaakte sieraad.

Last week I got the idea to paint wooden beads, but it isn't easy to find them in the store. In 'Handmade Heaven' in Amsterdam I found the beads but they were more expensive than the colourful beads. So I bought yellow ones. I have another problem. Because of work and study I don't find the time to do something on my craft fever. But I'm happy that I can look, at least, at my beads and can dream about my painted beads and jewellery.

Geen opmerkingen: