29 oktober 2009

Meet me at Mike's

Op verschillende craft blogs las ik enthousiaste verhalen over het boek 'Meet me at Mikes' van de gelijknamige website: http://meetmeatmikes.blogspot.com/. Ik werd nieuwsgierig en bestelde het boek. Vandaag kwam het met de post. Erin gebladerd en ik werd direct helemaal wild van al die geweldige projecten. Wat ook fijn is, er staat duidelijke informatie in over hoe je moet haken en breien. Na mijn verwoede pogingen om als linkshandige te leren haken, heb ik nu weer vertrouwen gekregen dat ik binnenkort verder kom dan een ketting met losse.
Pip Lincolne, schrijfster van dit prachtige boek, heeft naast haar eigen winkel ook nog een craft groep, zie: http://brownowls.blogspot.com/
At different craft blogs I read enthousiastic stories about the book 'Meet me at Mikes'. I became curious en ordered the book. Today it arrived. After a few pages I felt an enthousiastic feeling inside of me, of all fantastic crafty projects. What I also like is the information about crochet and knitting. After a lot of tries to crochet, I now have the confidence again that I, as lefthanded person, will make efforts soon.
Pip Lincolne, writer of this beautiful book, has her own store and is also joining the craft group: http://brownowls.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hi,
Leuk, er is dus ook een boek! Dat wist ik niet (let echt niet op, lees trouw haar blog..)

Liesbeth zei

Achterin het boek staan allerlei leuke links naar blogs van creatieve geesten, waaronder ook vrouwen die geweldig goed zijn met haak- en breinaalden.
Ik heb het boek via Bol.com besteld.