10 maart 2010

Vakantie

Ik ben niet zo'n vakantieganger. Dat wil zeggen: ik vind reizen leuk, vooral naar Frankrijk en Italië, maar ik neem er sinds een paar jaar de tijd niet meer voor. Naast werk ben ik druk met een studie en ik heb een vriend die ondernemer en workaholic is. Maar ik heb nog zoveel uur staan dat ik zeven hele weken op vakantie zou kunnen. In juni heb ik alvast twee weken vrij genomen voor een creabea-vakantie. Dat wil zeggen: alle (nou ja, niet alle) projecten die nog op mijn lijstje staan afmaken. Een greep uit het geheel: sieraden maken, houten doosjes beschilderen en van binnen beplakken, mijn schildersdoek van 1 bij 1 meter af schilderen, kaarten maken, een knuffelaap maken uit een ongedragen kniekous en verwoede pogingen doen om toch te leren haken. Ik wil zo'n gekleurde granny deken maken! De wil is er, nu de vaardigheden nog! Momenteel ben ik door drukte even uit geknutseld. In de vakantie kan ik mooi voorwerken, zodat ik daarna weer even vooruit kan met ideeën posten.
I'm not going often on vacation. I love it, especially France and Italy but besides work I'm busy with my study and my boyfriend is an entrepreneur and also a workaholic. So organising a vacation is tricky. I've got so many hours that I could seven weeks long on a holiday. In june I'll take two weeks, so that I can do a lot of crafting. Things on my list are for example: making jewellery, painting boxes, making cards and learning to crochet. I want to make a full-coloured granny blanket! The will is present, just still the skills! Hopefully I can make enough, so that I can show you my ideas for a while.

Geen opmerkingen: