04 mei 2010

Blij! Weer een boek erbij!

Op internet zag ik steeds het boek 'The Gentle Art of Domesticity' voorbij komen van Jane Brocket. Zij schrijft het blog: http://www.yarnstorm.blogs.com/. Ik werd razend benieuwd naar de inhoud. De afbeeldingen uit het boek, die ik vond op Google, maakten me enthousiast. Er was alleen een klein probleempje. Het boek was nergens te vinden in de Nederlandse boekhandels, maar op Bol.com vond ik nog één tweedehands exemplaar. Voor de helft van de prijs nog wel. Die was van mij. Nog even zat ik in de rats of het wel goed ging met bezorgen, maar sinds vandaag kijk ik blij, want ik heb er weer een onwijs mooi boek bij!
Many times I saw on the internet the book 'The Gentle Art of Domesticity' of Jane Brocket. She writes the blog, named 'Yarnstorm'. I became curious to the content. I found photos of the book on Google, which made me enthousiastic. There was a tiny little problem. I couldn't find the book in the Dutch book stores, but only a second-hand one in a Dutch webshop. For half of the price. That book was mine. For a moment I was worrying about the delivery, but since today I am a very happy person. I just took it out the mailbox!

Geen opmerkingen: